27 mars 2008

underkläder...

Har varit på underkädesparty hos Lotta nu på kvällen. Vi var en bunt med glada tjejer som träffades hos Lotta och fikade, och sen började visningen av underkläder, smycken, sjalar och saltkristall-lyktor. När visningen var klar var det som det brukar på dessa visningar, plötsligt ska alla prova bh:ar i olika färger, modeller och storlekar, så man kan säga att man ser tuttar överallt, haha! Tyvärr hittade jag inga underkläder som föll mig i smaken denna gång.Men däremot hittade jag en Pashmina sjal i två rosa toner, som är så mjuk och skön! Inte den på bilden, men samma sort. Matchade min rosa jacka jag hade idag tom. Men så bra, haha!
Sen köpte jag tre armband från Pearls of passion, i svart, silver och lite lila tror jag, med en liten döskalle berlock. Inte dom på bilden här heller, men samma sort.
Red imorse med Anna och hennes nya häst Anita, haha ja hon heter så. Vi hoppade lite i ridhuset, och i slutet av ridpasset bytte vi hästar en stund. Kul att se sin häst bli riden av någon annan, och nyttigt för en själv att rida olika hästar. Jobbade som vanligt på DM på eftermiddagen. Är hemma själv nu, när A jobbar på rockbåt med securityn. Hoppas det går bra för dom, och att dom får det lugnt. Nu är det sovadax! Kram på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

*haha* Elin är med på båten, och du vet ju hur hon kan bli ;)
KRAMAR!!!!

Nutti sa...

Svar Milla:
Haha, spännande! Nån måste dom ju få sätta i fyllecellen... Nej då bara skoja. Kram på dig

Anonym sa...

Åh vilken fin sjal, den skulle jag vilja ha till min gråa kappa. Ska ut och se om jag hittar någon liknande :) Mmm, mycket skoj när de ordnar lite grejer, de hade mycket aktiviteter nu på påsklovet. Men jag önskar att de tog hit någon mer tränare, någon som just jag ville ha hit. Ha ha! Kramis

Nutti sa...

Svar Hanna:
Ja rosa och grått är finfint ihop. Nog tycker jag att dom kan ta dit en tränare till bara dig, så det så! Lite kan man väl få kräva... Haha! Kramen