25 mars 2008

Harley Davidson

Nu vill jag ha en egen hoj! Visst är det kul att åka med darlingen, men allra roligast är det ju att köra själv. Har kört en del cross och motorcykel, men nu är det flera år sen, och suget har satt in igen. Har funderat på en Sporster, men vi får se vad, och om det blir någon hoj överhuvudtaget.


Här har vi en ny Sportster, skulle inte tacka nej om jag fick den,
men skulle gärna bygga om den (läs att darling skulle bygga om den)
så den fick lite mer karaktär och snyggare linje.


Här har vi en ombyggd Sportster. Fel färger, men jävligt snyggt stuk.
Hallå Gud, jag vill ha en sån här! Drömma går ju! Vad tycker ni? Kramen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg hoj!

- sa...

Hur är det? Blev du färdig med MC-kort, eller måste du skaffa ett? Snygga var dem iaf, en sån skulle du glida runt på när du hade lite tid över :) KRamis

Nutti sa...

Svar Hanna:
Hade bara uppkörning kvar, när jag flyttade från pappa till mormor & morfar, och gjorde inte klart det. Ångrar mig massor!!! Men jag har ju kört ändå...hehe! Ska ta nytt kort så snart som möjligt. Kramen