07 mars 2008

tröttellitröttrött...

Igår var en sån där dag som jag var såå trött så jag ville stå och sova. Kändes inte så mycket på förmiddagen när jag var i stallet och pysslade, men när jag kom till jobbet var det som att trycka på av knappen. Helt färdig var jag, och ville bara hem och sova. Till slut var klockan sex, men inte hjälpte det så mycket för då var det dags att åka på hoppträning, så istället för att få slappa, var det bara att skynda vidare. När jag hade varit i stallet en liten stund var jag pigg igen. Är nog något med stallluften...haha! Träningen gick kanonbra! Det var skönt sen efteråt att jag orkade åka på träningen och jag var både pigg och glad när jag åkte hemöver.

Nu ska jag skjutsa ungar till skolan. Vi hörs senare! Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Hehe, lustigt det där hur tröttheten går över när man gör något roligt! ;)
Var också till tandis häromdagen, men jag tycker ju att det är trevligt att vara där! Förstår dock hur du känner, N är ju lite åt det hållet han med. Stackars er :( Speciellt dig som måste tillbaka och alga dessutom :(
Kramis!