10 mars 2008

äntligen ledig...

Oj, nu var det några dagar sen jag skrev, men det är bara för att jag har jobbat mycket. I fredags var jag i stallet på morgonen, och tog hand om Bally, åt Lena som var bortrest, och TC såklart. Sen var det jobb på DM med fredagsrusch. På kvällen såg vi film hela familjen utom Y som var på gymnasiefest. Började lördagen med att jobba med Lotta och Linneá på DM. Vi hade fullt upp hela dagen tills vi stängde kl 14.00. Var bara hem och åt och bytte om till stallkläder och åkte vidare till stallet. Pysslade klart till båda hästarna med hjälp från E. Hann vila lite på soffan och slökolla på TV:n innan det var dags för vaktjobb på Stora Björn. Lugn, lååång kväll med 400 dansande, vattendrickande människor, som dessutom byter om i pauserna och stretchar... Stängde klockan 01.00 men kom inte därifrån förrän vid tvåtiden. Sov tills det var dags att åka och jobba igen. Jag och Lotta käkade lunch på Max först sen vidare till DM för ett jobbpass. När jag kom hem igen åkte jag till stallet och tog hand om hästarna. Väl hemma igen hamnade jag i soffan och vi såg en Irene Huss film.

Ja det är väl vad jag hunnit med sen sist. Idag är jag ledig och mår jättekonstigt... Ont i huvudet och illamående. E är hemma från skolan för han kräktes i morse och har ont i huvudet. Darlingen har legat i influensa flera dagar... verkar inte båda gott för mig... Hoppas jag klarar mig, vi ska bort nästa helg. Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Usch, inge roligt att vara sjuk :( Hoppas du (ni) mår bättre snart! Kramar!