30 mars 2008

sommartid, men trött...

Usch, idag har jag bara varit trött. Kände mig inge sliten alls igår, inatt när jag jobbade som vakt, men så fort jag kom hem kände jag hur trött jag var. Brukar ju vilja ha en stund att vava ner på när man kommer hem på natten, men igår ville jag bara gå och sova direkt. Var trött när jag vaknade, vilket jag nästan alltid är, men det avtog inte på hela dagen idag. Lyckades iaf att hämta hem hojen, fixa stallet, hämta Y i Falun, och städa undan här hemma, men sen tog den lilla orken helt slut. Undrar om jag kanske håller på att bli sjuk?! Hoppas inte.

Köpte tapeter till köket igår, och jag hoppas verkligen att det blir bra när dom kommer upp. Vi bestämde oss rätt snabbt för vilken tapet vi skulle ha, och det var den första vi kollade på när vi kom in i butiken faktiskt. Självklart ska man kolla på en hel hög tapeter, och tydligen gärna krångla till det en smula i skallen, (hehe) innan man bestämmer sig, men det viktigaste är att följa sin intuition. Ja, ja blir det inte bra, kan man ju tapetsera om!

Nu ska jag göra något som jag sällan gör, gå och lägga mig tidigt. Sov gott! Kram

2 kommentarer:

- sa...

Hej hopp! Du kom på att StORK har 3-dagars lokal meeting snart, eller ja den 30 maj börjar det. Vore inte det något för dig och TC att komma på? Med lite tur har vi en ledig box i stallet så kan du stå fem min från tävlingen. Sova kan du göra i pappas gäststuga också, för den är ju faktiskt färdig nu =) På onsdag ska det arbetas, men inte förrän kl 16.

Nutti sa...

Svar Hanna:
Ja, jag såg att dom hade lokal meeting, och har funderat på om man kanske skulle åka. Ska kolla upp om jag jobbar osv. Kram