04 mars 2008

Sex and the city filmen snart här...



Kolla in den här länken nedan. Äntligen får man se lite från filmen som kommer till Sverige i sommar, närmare bestämt 20 juni. Jag lääängtar! Är man helt såld på Sex and the city så är man! Vi är några stycken tjejer som ska klä upp oss och göra en helkväll tillsammans och gå och se filmen, äta middag och skåla med härliga drinkar som Cosmopolitan. Det ska bli så skoj!

Sex and the City: The Movie
Sex and the City: The Movie

Imorse var det min tur igen att ha morgonfodring i stallet, så jag var uppe redan klockan sex. Det var lite kyligare i luften men skönt med högtryck och härlig sol. Väl hemma igen tog jag och Tippan den traditionella tuppluren på soffan under en varm filt. Vaknade med ett ryck, av jag vet inte vad, och var riktigt pigg. Bestämde mig för att åka och sola innan jag gjorde mig iordning för jobbet. Har byggt en till hylla på Royalavdelningen idag, där allt rasfoder ska ligga. Det tog nästan hela dagen, men det blev riktigt snyggt och prydligt när det var klart.
På eftermiddagen åkte jag ifrån en stund för att besöka tandläkaren. Min stora fobi här i livet. Vet inte varför jag är rädd egentligen, men jag är verkligen skraj. Därför får jag lustgas när lagar. Idag var det bara undersökning och det går numera bra. Med det menar jag att jag kan gå dit själv utan någon som håller mig i handen (hjärtat), jag andas den större delen av tiden, och håller mig inte krampaktigt i stolen längre... Bra va?! *skratt* Tyvärr hade jag två hål, och dessutom på vardera sida av munnen, så nu måste jag dit två ggr i maj och laga. In i lustgasdimman tack! Kram på er

Inga kommentarer: