11 mars 2008

mycket text, & lite bilder...

Det har varit mycket text och lite bilder på min blogg ett tag, så jag bjuder på en mobilbild på mig. Hemsk, men jag ser väl ut så där...

Idag hade jag huvudvärk när jag vaknade så min kära man gav mig en värktablett och sen tog jag sovmorgon. Vaknade lagom tills jag skulle göra mig iordning och åka till jobbet. Huvudvärken satt i nästan hela dagen. Ååå, jag vill inte bli sjuk! Men nu på kvällen har det känts mycket bättre. Åkte till stallet nästan direkt efter jobbet. Jag och Lena skulle rida tillsammans, men när Anna tog in hästarna märkte hon att Bally visade kolikkänning. Lena var snabbt på plats och satte in hjälpande åtgärder. Lite senare var hon piggare och fick bli tömkörd samtidigt som jag red TC i ridhuset. Skönt att det släppte, men för säkerhets skull stannade vi i stallet ända till klockan halv elva för att se att hon fortsatte må bra. Jag har morgonfodringen i stallet imorgon bitti, så jag kollar henne igen då.

Imorgon kommer även min kusin Jolin hit och rider på TC. Hon har frilufsdag och valde att rida hos mig. Ska hämta henne vid bussen vi 8, så hinner vi rida och äta lunch ihop, innan det är dags för mig att jobba. Men nu är det hög tid att slänga sig i säng, för klockan är tio över tolv, och jag ska upp 06.00, du milde!!! Kram på er

Inga kommentarer: