12 oktober 2007

ny bloggvän...

Såg till min förtjusning att min vän Erika har skaffat sig en fin fin sida på nätet. Ni måste bara kika in där och se vilken liten goding hon har fått hem, för mindre än en vecka sen. Kika på mina favoritlänkar. Ska med spänning följa både henne och den lilla krabaten i deras vardag. Välkommen till gänget Erika! *ler*

Har idag fixat stallet på morgonen och släppt ut alla hästarna efter deras frukost. Det var kallt och ruggigt ute, och när jag kom hem igen somnade jag och darlingen samt alla vovvarna på soffan. Var tydligen trött för jag vaknade inte förrän det var dags för lunch och jobb. Fredag på jobbet innebär alltid lite mer att göra, men det är kul. Jag och darlingen har haft fredagsmys ikväll och ätit god plankstek, som hjärtat lagade. Nu är brasan tänd i sovrummet, och det ska bli såå himla skönt att gå och lägga sig och lyssna på spraket, och somna i det dova, flammande ljuset från elden. Dessutom är det sovmorgon imorgon, och det tackar man inte nej till. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt att få lägga sig med tänd brasa :) Vilket otroligt sött halsband lilla tippis fått, och så stolt hon bär upp det :)
Kramar!