10 oktober 2007

Jag blir så arg!

Är det inte helt sjukt, att man i media framställs som någon slags hjälte när man har skjutit en björn?! Jag förstår inte hur dom tänker?! -Hur kändes det att döda björnen? Du är ju kvinna, var du inte rädd? Vad tänkte du? Jösses säger jag bara, för det första, vad spelar det för roll om det är en man eller kvinna som skjuter, dom har ju likadan bössa i handen, alltså samma förutsättning, och varför ska dom uppmärksammas i tidningar och i morgon TV när dom dödat ett djur?! Jag äter kött, men det här gör mig illamående!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Suck, så irriterande. Och vad är det för 1500-tals fasoner om att "du är ju kvinna"? Herregud... Jo det har varit lite dåligt med bloggande från min sida på sistonde, men ska pyssla ihop ett litet inlägg nu =) Så att alla vet vad jag gör, och att jag lever :) Kraaamis från lillasyster H

Anonym sa...

Usch ja, håller verkligen med dig :( Det enda det stod om i tidningarna igår var väl björnjakt :'(
Du verkar ha haft roligt på mässan, alltid skoj att åka iväg lite och bara ha det roligt :) Kramar