05 oktober 2007

Grattis på födelsedagen Tippan!


Idag fyller mattes hjärta, lillTippis 6år. Hon ska få föja med till DjurMagazinet och välja en present. Sen ska ju matte på mässa i helgen, och får jag gissa en gång, så kommer jag att hitta ytterligare nåt fint bling-bling halsband och kanske nån skön bädd till födelsedagsbarnet. (Hon har ju inget sen förut, menar jag, *blink*)


Två sötisar, Nora och Tippan i fönstret på Gotlandsfärjan.

Ha en härlig dag nu min underbara lilla hund! Matte älskar Dig! Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS Tippis! Du får pussa lite på henne från mig. Vad söt bilden från färjan var :) Hoppas du får roligt på mässan. Kramis från lillasyster

Anonym sa...

Grattis till lilla tippis! :) Låter roligt med utbildningen hos polisen!
Hoppas du får en trevlig helg!
Kramar

Stolt Mamma sa...

Grattis Tippan!! Önskar/Nellie