17 december 2008

ny tvättmaskin på plats...

Sitter och kollar på Roomservice, tänk att det kan vara kul varje gång att se vad dom hittar på. Kv,ällens program bjöd på riktigt bra lösningar och god smak.

Var på Kupolen efter jobbet för att spana på lite tänkbara julklappar, men tyvärr så hittade jag inte en enda. Däremot hittade jag gardiner på Kid, till det sista fönstret i vardagsrummet. Dom har alltid snygga gardiner och massor med fina grejer och kuddar att matcha med, så man blir alldeles köpsugen. Bra priser också, och det är ju aldrig fel.

En fin fin överrasskning när jag kom hem var den nya tvättmaskinen som hjärtat varit och köpt och installerat. En super silentmaskin med 6kg tvättkapacitet. Perfekt! Du är bäst hjärtat! Nu är det bara att börja ta tag i tvättberget som har skapats under tiden som vi var tvättmaskinslösa.

Lunchade med Lotta idag på Tzatziki innan jobbet, och efter jobbet käkade jag med Vincent på Kupolen. Mysigt att snacka skit och äta samtidigt, haha!

Nu ska jag gå och ta en dusch och prova mitt nya schampo och balsam mot gula skiftningar i blont hår, så får vi se om jag får gnistrande blont hårsvall, haha! Kram på er

Inga kommentarer: