19 december 2008

klar...


...eller nästan iaf, för nu fattas nog bara en julklapp i julklappssäcken, hoppas jag...

Gjorde en köpa-in-julklappar-vända på stan idag efter jobbet. Det var riktigt skönt att slippa åka till Kupolen och stressa runt bland alla andra. Trevliga var dom också i alla butiker. Hjälpsamma och mån om att inköpen skulle bli bra plus att dom gärna slog in alla klappar. Så ska det vara att handla, roligt alltså!

På vägen hem köpte jag med mig thaimat till mig och hjärtat. Jag åt kycklingspett med jordnötssås och hjärtat wokad kyckling med cashewnötter, å det var himlans gott. Dom var så söta thailändskorna som lagade vår mat, för när jag gick ropade dom i kör: God luuul!

Nu ska vi snart hoppa i uniformen och åka och jobba, och tyvärr fruktar jag idiotfylla och massor med jobb. Men vi får väl. Kram på er

Inga kommentarer: