26 december 2008

Julafton hos Pappsen...

Här kommer några bilder från min julafton i Storvik hos Pappsen. Orkade inte sätta dom i ordning tyvärr. Ovan ser ni min minsta lillasyster Josefine öppnandes julklappar.
Pappa öppnar också julklappar. Här har han fått en vattentät byggradio för utomhusbruk. Stöttålig också, så han kan ha den med när han bygger garage tex.

Halva tjocka släkten...



Tippan somnade i knävecken på Jossan framåt kvällen. Myspys!



Hjärtat!




Köra lite scooter hör väl till!





Ida, min äldsta lillasyster öppnar sina julklappar innan hon tyvärr fick lov att åka och jobba.






Hanna, min mellersta lillasyster hande varit snäll hon också...







Alla ska ha jul, så även Anja Pärsson, pappas hund fick ett stort märgben av oss.








Ida, pappa och jag vid julbordet.









Ida











Pappsen skär skinkan, en mycket ärofull uppgift, haha!










Julfrossa...












Ida hade gjort massor med supergott julgodis, hon kan hon!


Och jag kan äta...









Pappa hade både lyckats ta en finfin gran och klätt den själv i ett rött tema. Superfint tycker jag!
Tusen tack pappa och alla ni andra för en mysig och skön julafton!
Kram på er















1 kommentar:

imbra sa...

Oj va lik hon va dig din yngsta lillasyster, Josefin var det va? Har aldrig sett henne. Hoppas du hade en underbar jul. Kram på dig!