19 mars 2008

Några bilder från helgen...

Vi klev på båten som skulle ta oss till Tallinn vid 16-tiden. Här är den sköna sängen i vår hytt.
Ett litet spa-kit är alltid bra att ha.
Hytten var belägen på översta våningen vid soldäck. Här har vi inte lämnat Stockholm än. Champagne och frukt på rummet.
Vi bestämmer oss för att bubbelbada och bada ångbastu i båtens relax. Linnea, jag och Lotta.
Här är det härliga bubbelbadet.
Det är riktigt skoj att bubbla, fråga Lotta...
Men Anders, man behöver inte hålla andan ovanför ytan...
Linnea och jag, rödblommiga av det varma bubblet.
Hjärtat och jag passar på att kramas lite...

Pelle och Anders småpratar lite efter maten.
Chefen och Erik, verkar njuta av uppträdandet på scen...
Darling
Jag och Erika in på småtimmarna...
Men här får du en pöss!


Mer pussar tycker Anders och Lotta.
Den onde och den gode...haha!
Erika, Linnea och Lotta försöker stå ut med estnisk karaooke...
Nej, jag har kläder på mig, men dom syns inte...

På väg hem genom Stockholms skärgård.
Borta bra men hemma bäst.
I Tallin snöade och regnade det, så kameran fick stanna i hytten när vi var ute och såg oss omkring i gamla stan och lite av affärerna runt hamnen. Vi hann inte så mycket mera.
Kram på er

5 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Vad fina ni var allihopa!
Men herregud också vad du måste ha gått ner i vikt?Eller har jag bara inte sett dig på länge?APsnygg är du iaf =)
Puss å kram!Lisi

Nutti sa...

Svar Lisi:
Haha, tack snälla du för den fina kommentaren. Tyvärr har jag gått upp i vikt, men solat lite, och då ser man inte lika tjock ut, haha! Kram på dig stumpan

Ida sa...

Hej söta syster! Gud, så vacker du var! Har nästan glömt bort det för vi ses alldeles för sällan! ;)
Ska kika in på djurbutiken här i stan och se om de har ditt tips, känns som att det är lika bra att köpa något bättre innan det händer något med mattes hjärtan :)
Kramis!

Nutti sa...

Svar Ida:
Tack söta syster. Haha, ni måste ju ha någon att brås på... Ja köp bra mat, det är alldeles för många som får problem med sina hundar och katter för att dom får skitfoder. Ca fem om dagen, bara i vår butik. Kramen

ErikaSH sa...

Halo party-princess! Nu har jag fått in lite bilder i min blogg oxå, puh vad det tog tid..
Ha en underbar helg!
Kraam