21 oktober 2007

helgen gick fort...

Lördag morgon åkte jag till stallet ganska tidigt, så jag skulle hinna med att fixa till tre hästar. Både Anna och Lena var bortresta i helgen och jag lovade att ta hand om Bally och Fresh. Mockade och gjorde iordning hö och kraftfoder för alla utfodringar. Åkte därefter hem och duschade och bytte om för jobb på Djurmagazinet.

Jag och Lotta samt Lennart hade lördagspasset, och det var ganska mycket kunder, så vi hade att göra. Jag smet strax innan stängning, och mötte upp darling vid Maximteatern. Vi var nämligen bjudna att se musikalen "Sabinas fall". Det var underhållande och dom var mycket duktiga. Efteråt handlade vi, och åkte hem och lagade mat. På kvällen var jag och pojkarna ensamma hemma. Vi käkade stora mängder godis, och dom kom på att dom skulle busa med mig och gav mig en makeup och gjorde nån konstig frisyr på mig. Jösses så jag såg ut efteråt, men dom hade roligt iaf.

Idag söndag fixade jag stallet på morgonen, men bara åt TC och Bally. Anna skulle komma hem i tid idag och fixa till Fresh själv. Sen skyndade jag hem för att duscha och åka till jobbet igen. Jag och Lotta jobbade som vanligt tillsammans på söndagar. Jag tror hela stan kom på att dom skulle köpa akavariefiskar just idag. Tiden gick ganska fort iaf. Åkte hem till darling, som lagade supergod indisk mat, mumsfilibabba!

Har bara latat mig och kollat på TV hela kvällen. Imorgon är jag ledig. Får se vad jag hittar på då. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt med lördagkväll hemma och massor med godis :) Att du inte tog en bild på dig efter make-overn, så vi kunde få se! :D Kramis