06 september 2017

Fortsatt tungt...

Vet inte riktigt varför jag inte känner den där extra gnistan nu i träningen. Tror det är en kombination av att det är dags för tjejveckan, lågkalorikost och att jag tränat hårt länge nu. I helgen ska jag ta vila och åka på tjejweekend i Stockholm, så är jag nog fit for fight på måndag igen. Träning imorgon igen och sen ska jag packa. Gick långpromenad med hundarna när jag kom hem sen körde jag rygg och biceps på gymmet. Stolt att jag bara kör trots att jag inte känner mig supermotiverad. Pannben!!!

1 kommentar:

Ida sa...

Kör, bara kör! Har känt så med löpningen ett tag, och vad jag har tappat under den tiden jag inte sprungit lika mycket :( Gäller att fortsätta hålla igång även när det går tungt, och att ta ny tag om man som jag legat lite på latsidan ;)