11 december 2013

Mina dagar...

Dagarna rusar förbi och även om jag fyller dem med bra och viktiga saker, så tycker jag nog att det går lite väl snabbt.

För en vecka sen typ var backen bar och hundarna gillade att kuta runt i skogen. Nu har snön fallit och det är vitt överallt. Det har ändå varit rätt milt ute så det funkar fortfarande för små frusna dvärgpinschrar.

Var in och handlade på Hemköp igår efter jobbet och såg dessa drickor. Vilken nostalgitripp till barndomen! Tänker främst på drickabackarna i sommarstugan vid Flosjön men även mormor och morfars källare i Åshammar! Fint det! Nu blir det lunch och jobb på Fyra Tassar. Kram på er sötisar! ♡
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

Lena sa...

Måste bara fråga vilket Hemköp hittade du Vira Blåtira?? Nostalgi delux😄
Sen måste jag säga att ni fått till de KANON bra på Fyra Tassar😊 Hundburen funkar kanon, dock är vovven inte allt för förtjust😉 men de går åt rätt håll.. Jag återkommet till er när de är dags för mat o godis😊
Kram /Lena

Anonym sa...

Hej Lena!

Tusen tack! Så roligt att höra! Du är så välkommen!

På Hemköp Södra Backa mot ishallen!
Måste nästan köpa hem! ;)

Kram Sofia