07 december 2008

ledig söndag...

Så här ser det ut hemma hos oss just nu. Hjärtat är i full gång med att sätta upp renoveringstapeter på den gamla lattefärgade strukturtapeten som sitter där nu. Till veckan kommer nya tapeter upp och soffan kan äntligen få flytta in... Men det är lite jobb innan det, men jag längtar så vi kan få julfint i hela huset.
Tippis och jag vi myser i soffan och tittar på husse medans han jobbar på. Vilken arbetsfördelning va?! Men det är faktiskt så att han vill göra det själv, och tycker nog att jag bara är i vägen om jag ska lägga mig i, haha!

Jag och Lena tog våra kusar och red ut i snön idag. Det var såå himla mysigt att pulsa i snön och galoppera på skogsvägarna, där träden var nertyngda och låg i bågar över stigen.

Min vy från hästryggen, TCś öron och det vackra snölandskapet. Kom på mig själv med ett brett leende på läpparna flera gånger. Tänk att man blir så glad av att rida! Kram på er

Inga kommentarer: