09 december 2008

klageliklag...

Jag borde vara sprudlande glad idag eftersom tapeterna som sagt stax är på plats, och visst är jag glad för det, men jag känner ändå att det är lite motigt just nu.

Huset är upp-och-ner vänt pga av att vi gör om här hemma, och jag gillar ordning och reda. Tvättmaskinen pajade som sagt idag, och när man är fyra i familjen och har olika intressen som hästar, hundar och olika sporter, går tvättmaskinen hela tiden, alltså behöver vi en ny omgående!

Det är bara det att snart är det jul och som jag skrev tidigare har vi fem födelsedagar att fira innan jul, så det finns liksom att lägga pengar på ändå...

För att klaga lite mer, och det ska man väl, så är vädret piss, jag är tjock och ful och hoppträningen imorgon, som jag sett fram emot, är inställd.

Mmm, I-lands problem, men vet ni vad?! Jag bor i ett I-land.

Kram på er

1 kommentar:

miss coctail sa...

Du är INTE tjock och du är INTE ful! Du är världens finaste och sötaste kusin och du hittar nog någon supertvättmaskin till ingen peng. Om du behöver en dyrare kan du ju köpa en sån rosa som fanns i min bok. Ses snart! kraaam