01 december 2008

energi på burk...

Undrar just om man kan beställa energi på burk?! I sådana fall ska jag beställa ett dussin burkar och hälla i mig, för jag är bara trött just nu. Vi helst ligga på soffan och glo på TV och göra minsta möjliga. Typiskt för jag har massor jag skaulle behöva göra som tex:

*städa hela huset
*bädda rent
*tvätta fönster
*plocka ner allt från väggarna i vardagsrummet
*måla i vardagsrummet
*sätta upp renoveringstapet i vardagsrummet och tapetsera
*köra hem nya soffan
*inreda vardagsrummet (roligt!!!)
*slutföra adventsstöket jag dragit igång
*tvätta hästtäcken och schabrak

osv för listan kan göras mycket längre. Men jag ska inte tråka er med fler måsten, utan faktiskt ta tag i nåt nu.

Bara en liten uppis om dom senaste dagarna som har sett ut som följer:

*fredag, stall, jobb, myskväll med grabbarna med massor av plockgodis
*lördag, stall, jobb, middag hos mina svärisar, vaktjobb på Husgunget
*söndag, sovmorgon, stall och slapp
*måndag, morgonfodring i stallet, jobb och massage, stallmöte...

...ja och nu ska jag väl göra lite nytta...Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Red Bull! :P Men hur nyttigt det nu är att hälla i sig flera sådana tål väl att diskuteras ;)
Ska ni rusta i vardagsrummet igen? Tyckte nyss ni gjorde om där! Men det är ju roligt så.. Kom ihåg före-bilder! Mitt vardagsrum är i princip färdigt nu, blev så mysigt! Måste bara skaffa mig en tv!
Kramar!